Categories
Newsletter
* Email
Nume 
Abonare Dezabonare
 

Ludattica - Joc de familie Jocul Gastelor

Ludattica - Joc de familie Jocul Gastelor Clic aici pentru galerie
Cod produs: 74990
Pret: In Stoc 112,00LEI

Un joc clasic de familie, potrivit pentru toate varstele, tineri sau batrani. Tabla de joc este ilustrata cu atentie, iar ratele-jucatori sunt din lemn.

Joc de familie ce contine:

  • tabla de joc 70 x 50 cm
  • 6 gaste din lemn
  • 2 zaruri mari din lemn
  • instructiuni de joc

Instructiuni de joc:

  • Fiecare jucator isi alege o gasca si o asaza pe patratelul de „start“.
  • Regulament: Pentru a stabili cine incepe, fiecare jucator va da cu zarul. Jucatorul care obtine cel mai mare numar va incepe jocul, urmat de persoana aflata la stanga sa, samd. Jucatorul da cu zarul si misca gasca sa corespunzator numarului obtinut prin adunarea cifrelor obtinute cu cele doua zaruri. Cand gasca ajunge pe un camp special, jucatorul trebuie sa respecte cerinta campului respectiv. Iata lista campurilor speciale si regulile care trebuie urmate cand o gasca ajunge pe ele: Campurile „gasca“ (5, 9, 14, 18, 23, 27, 32, 36, 41, 45, 50, 54, 59): jucatorul avanseaza cu suma cifrelor obtinute pe cele doua zaruri;
  • Campul 6, „podul“: jucatorul merge la campul 12;
  • Campul 19, „casa“: jucatorul sta pe loc o tura;
  • Campul 31, „fantana“: jucatorul merge la campul 52 (”gardul”) si nu poate parasi acest camp pana ce un alt jucator nu il trage de acolo, cand ajunge pe acelasi camp;
  • Campul 42, „labirintul“: jucatorul se intoarce pe campul de unde a plecat;
  • Campul 52, „gardul“: jucatorul sta pe loc pana ce un alt jucator ajunge pe acelasi camp si-i ia locul;
  • Campul 58, „craniul“ – jucatorul trebuie sa se intoarca la campul de Start. Castiga primul jucator care ajunge pe campul 63. Pe acest camp, insa, nu se poate ajunge decat daca numarul obtinut cu zarurile este exact acelasi cu numarul de campuri necesar pentru a ajunge acolo. Daca numarul nu coincide, jucatorul va merge inapoi cu tot atatea campuri cat a depasit numarul respectiv. Daca jucatorul ajunge pe un camp „gasca“, va continua in sens opus, in loc sa mearga in fata.

Spune-ti opinia


Numele tau:


Opinia ta: Nota: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine: